beantwoord

ik betaal teveel aan reiskosten

  • 25 January 2024
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Ik betaal te veel aan reiskosten. Optelsom van reizen in reishistorie is niet het bedrag wat op de factuur staat

icon

Beste antwoord door mrfreeze 25 January 2024, 15:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik weet niet of u op de widget gekeken heeft, maar die zit er altijd naast. Niks van aantrekken, wat in het echte overzicht bij de betalingen staat, klopt doorgaans wel, eigenlijk altijd. Vaak ontstaan de verschillen die verwacht worden door correctietarieven. Het advies is altijd de rekening eerst goed na te lopen.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Marjan Dirkje,

Op de factuur staat precies gespecificeerd waar de kosten voor zijn. Je kunt de factuur downloaden in Mijn NS onder het kopje ‘Betaaloverzicht'. Dat zou duidelijkheid moeten bieden.

Als er iets niet klopt, of je bent het er niet mee eens, kun je het beste contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.

Reputatie 7
Badge +1

Ja en wat moeten wij hiermee?? Dit is een reiziger helpt reizigersforum. Wij hebben natuurlijk geen inzage in de reishistorie nog in uw reiskosten. Ik denk overigens dat de factuur wel klopt. Ik heb hier nl nog nooit een post gezien waarbij de factuur niet klopte. Heeft u de specificatie van de factuur in MijnNS bekeken?

Reputatie 7
Badge +1

Ik moet toch eens wat sneller leren typen…..😉

Reageer