Dus ik zeg braaf m'n traject vrij op omdat ik binnenkort een NS Businesscard krijg. Nu lijkt het dat ik m'n huidige traject tussen vandaag en einddatum wordt afgezegd inclusief gedeeltelijke terugbetaling. Ik had aangenomen dat een betaald maandtraject gewoon een betaald maandtraject is voor die maand. Kan iemand hierover duidelijkheid geven? Anders moet je ook wel héél precies je maand-traject vrij abo stoppen…. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Ik ga van privé NS traject vrij over naar NS Business card
Beste antwoord door Momo
Een wijziging of stopzetten van een Flex abonnement gaat direct in. Dus zet je het vandaag stop, dan stopt het ook echt vandaag en ontvang je restitutie vanaf vanaf vandaag tot de datum voor wanneer je vooruitbetaald hebt. Je moet dus inderdaad precies je abonnement stoppen, je kan het niet “vooruit” stopzetten (dus met een datum in de toekomst).
Het is overigens geen maand-traject abonnement, maar doorlopend abonnement, wat je na 1 maand op iedere gewenste dag kan wijzigen of stopzetten. Vroeger, voor Flex, was dat anders. Had je bv je abonnement ooit gestart op de 25e dan kon je alleen per de 25e wijzigen of stopzetten. Zeer onhandig als je het abonnement vanaf een andere datum niet meer nodig had, moest je dus betalen tot de 25e terwijl je er een deel van de maand geen gebruik van maakte.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.