Ik heb een dalvoordeel abonnement maar de korting wordt niet verrekend. Hoe kan dit?

  • 11 September 2022
  • 4 reacties
  • 170 Bekeken

Zie onderwerp. 


4 reacties

Reputatie 7
Badge

Omdat wellicht u in de spits gereisd heeft? Of gedeeltelijk in de spits. Kunt u wat meer details geven? Wanneer en hoe laat en van waar naar waar?

Reputatie 7
Badge +4

Heeft u het abonnement wel geactiveerd en is het al ingegaan? Als u een abonnement neemt op een bestaande kaart moet u altijd eenmalig naar het automaat om het te activeren. Verder gaat niet elk abonnement meteen in. U moet voor korting inchecken voor edit 6.35, na 08.55 dan weer voor 16.05 en na 18.25. U moet 35 minuten uitgecheckt zijn geweest in het geval u incheckte in de spits. Bedenk dat het moment van inchecken bepalend is voor de korting, niet het moment dat u gaat reizen.

Voorbeeld: Als u om 18.35 gaat reizen maar om 18.20 incheckt, betaalt u vol tarief, ook al reist u in de daluren. U checkt dan namelijk in tijdens de spits.

Reputatie 5

Heeft u het abonnement wel geactiveerd en is het al ingegaan? Als u een abonnement neemt op een bestaande kaart moet u altijd eenmalig naar het automaat om het te activeren. Verder gaat niet elk abonnement meteen in. U moet voor korting inchecken voor 7.35, na 08.55 dan weer voor 16.05 en na 18.25. U moet 35 minuten uitgecheckt zijn geweest in het geval u incheckte in de spits. Bedenk dat het moment van inchecken bepalend is voor de korting, niet het moment dat u gaat reizen.

Voorbeeld: Als u om 18.35 gaat reizen maar om 18.20 incheckt, betaalt u vol tarief, ook al reist u in de daluren. U checkt dan namelijk in tijdens de spits.

 

 

De tijd van 07:35 moet 06:35 zijn.

 

Reputatie 7
Badge +1

En dat kan je allemaal helemaal zelf doodsimpel checken via mijnNS-net overzicht van wat/waar/kosten etc. Moet wel via site openen-niet via app.

Reageer