ik heb mijn abnonement terug betaald met een rekening die jullie elke maand afsvhrijft en het geld komt terug.terwijl het is om extra kosten te voorkomen

  • 3 April 2024
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Ik heb mijn weekend vrij abbon betaald ivm dat ik geen extra kosten krijgt met dezelfde rekening die jullie afschrijven en het geld is teruggestort,waarom?


3 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reputatie 7
Badge +4

Die vraag kunnen wij hier niet beantwoorden. Bel Klantenservice 030 7515155.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Dit lijkt om NS Flex Weekend Vrij te gaan, dat gaat altijd per (maandelijkse) automatische incasso. Handmatig overmaken is pas aan de orde als een incasso mislukt.

Je krijgt dan een herinnering en moet dan wel een correct betalingskenmerk/factuurnummer invullen anders krijg je het inderdaag gewoon weer teruggestort.

Reageer