Skip to main content
beantwoord

Ik heb op een Keuzedag gereisd en er is toch 2x € 8,28 van mijn chipkaart, gelieve deze terug te storten op mijn kaart

  • 15 June 2024
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

Op een keuzedag gereisd en toch geld van mijn ov chipkaart

 

6 reacties

ik heb op een keuzedag gereisd en toch is er geldm van mijn chipkaart

ik heb hierboven alles ingevuld

Reputatie 7
Badge

Dat is mooi maar hier kunnen wij niks mee. Neem contact op met de klantenservice.

Goedemiddag Iedtenbosch,

Waarschijnlijk is de Keuzedag niet goed op de OV-chipkaart geladen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met de klantenservice middels Telefoon, Chat, Facebook of X. Mijn collega kan dan met jou meekijken. Dit forum is openbaar. Via dit forum kunnen wij niet meekijken in jouw gegevens.

Reputatie 7
Badge +4

Check altijd of u wel  echt incheckt met uw Keuzedag. Die moet er niet alleen op staan maar u moet ook zorgen dat u niet in de spits incheckt. Het venstertje moet of Keuzedag of Dag daluren vermelden. Dit laatste geldt alleen als u reist met papieren keuzedagen.

Het is het beste als u dat elke keer controleert, het had deze kosten kunnen voorkomen. In uw geval stond de keuzedag niet op de kaart, dan wel was niet op het automaat geactiveerd. Als u niet op een automaat activeert, geldt de keuzedag niet, ook al heeft u ze besteld en betaald.

Reputatie 7
Badge +3

U heeft niet op een keuzedag gereisd, maar op uw dal voordeel volgens het overzicht wat u laat zien. De keuzedag is niet op uw kaart gezet en niet gebruikt.

Als u een account bij OVchipkaart heeft dan kunt u zien wanneer u keuzedagen heeft gebruikt.

 

Reageer