beantwoord

Ik heb sinds een jaar een Mobility mixx kaart via mijn werk en wilde dus mijn OV jaarkaart opzeggen

  • 4 December 2023
  • 6 reacties
  • 70 Bekeken

Beste,

Ik kreeg onlangs een rekening voor mijn oude OV abonnement terwijl ik al een jaar een mobility mixx card via mijn werkgever Oxfam Novib heb. Ik wilde mijn oude opzeggen maar kreeg een paar maanden geleden van NS het bericht dat de OV kaart die ik had, automatisch kwam te vervallen dus heb geen actie ondernomen.

Nu krijg ik een rekening voor een volgend jaar OV daluren. Ik heb dat net veranderd in een basis van 0 euro maar wil graag zeker weten dat het bedrag van 67 euro niet van mijn rekening wordt afgeschreven. Kunt u dit bevestigen?

 

Dank en groet,

 

Evelien Schotsman

icon

Beste antwoord door Momo 4 December 2023, 14:11

Bekijk origineel

6 reacties

Transactienummer 410013217317

Reputatie 7
Badge +3

67 euro is bedrag voor een Dal Voordeel op saldo. Om dat abonnement op te zeggen moet de opzegging nog worden bevestigd bij een automaat, maar aangezien uw kaart al vervallen is kan dat niet meer. Zonder deze bevestiging bij een automaat zal het abonnement door blijven lopen. Neem contact op met de klantenservice om het abonnement op te zeggen zonder dit bij een automaat te hoeven bevestigen. Geef daarbij duidelijk aan dat het om een verlopen kaart gaat.

Kunt u reageren op mijn vraag?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Momo heeft juist heel duidelijk gereageerd op de vraag. Je zult contact moeten opnemen met Klantenservice om je probleem op te lossen.

De reacties hier komen van medereizigers die andere reizigers proberen te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

Die 67 euro zal gewoon worden afgeschreven aangezien het abonnement niet van de kaart is verwijderd en daarom nog doorloopt. Nogmaals, neem contact op met de klantenservice om het abonnement op te zeggen op een manier waarop je niet naar een automaat moet om het bevestigen. 

Ik wilde mijn oude opzeggen maar kreeg een paar maanden geleden van NS het bericht dat de OV kaart die ik had, automatisch kwam te vervallen dus heb geen actie ondernomen.

U hebt bericht gekregen dat uw kaart ging vervallen, niet dat uw abonnement ging vervallen. Dat zijn twee gescheiden zaken.

Reageer