beantwoord

Ik kan geen abonnement afsluiten wegen technische problemen, klopt dat?

  • 4 March 2024
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Zijn er technische problemen met het afsluiten van een nieuw abonnement?

icon

Beste antwoord door Henkpeetersen 4 March 2024, 10:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Geen idee, maar bij NS zijn er helaas om de haverklap technische problemen dus dat zou best kunnen. Dit is een reiziger helpt reiziger forum dus wij kunnen u daar niet mee helpen. U kunt beter contact opnemen met één van de andere kanalen van de klantenservice.

 

https://www.ns.nl/klantenservice

Reputatie 7
Badge +1

Als je meer informatie uit dit forum wilt krijgen, dan is een beschrijving van het probleem nodig, zoals:

  1. Bij precies welke actie in welke stap kom je niet verder?
  2. Als er een foutmelding is, heb je een screenshot?
  3. Wat voor abonnement probeer je precies af te sluiten?
  4. Is dat op een bestaande chipkaart of bestel je meteen een nieuwe?

Reageer