Skip to main content
Antwoord

Ik kan geen Traject kaart bestellen

  • September 10, 2023
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Wanneer ik een traject abonnement wil bestellen schiet hij terug naar alle abonnementen en kan ik dus niet betalen hebben meer mensen dit?

Beste antwoord door mrfreeze

Ik denk dat meer mensen het hebben. Nadat ik het traject heb ingevuld en geklikt op ‘Bestel nu’ springt-ie inderdaad terug naar de abonnementen-pagina. 't Zal 's een keer allemaal vlekkeloos werken …

Volg de tip van MoDe als je het abonnement snel wil hebben. De klanteNService kan dit als het goed is ook voor je regelen. 030-7515155

EDIT: Bovenstaande was getest met Chrome. Met Edge lijkt het wel goed te werken.

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • September 10, 2023

Als je het abonnement op korte termijn wilt hebben, kun je het beste bellen met NS klantenservice. Anders contact zoeken via X (Twitter), Facebook of chat.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • September 10, 2023

Ik denk dat meer mensen het hebben. Nadat ik het traject heb ingevuld en geklikt op ‘Bestel nu’ springt-ie inderdaad terug naar de abonnementen-pagina. 't Zal 's een keer allemaal vlekkeloos werken …

Volg de tip van MoDe als je het abonnement snel wil hebben. De klanteNService kan dit als het goed is ook voor je regelen. 030-7515155

EDIT: Bovenstaande was getest met Chrome. Met Edge lijkt het wel goed te werken.