Skip to main content
Antwoord

Ik kan mijn abonnement niet wijzigen onder het voorwendsel dat ik niet de eigenaar van het contract ben, ook al ben ik wel de eigenaar van het contract en de account?!

  • January 30, 2024
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

Ahmadalbik

Ik ben de contracthouder en ik probeer mijn huidige abonnement te wijzigen naar een nieuw abonnement waarbij het weekend gratis is, maar dat mislukt elke keer en er verschijnt een bericht voor mij dat ik niet de contracthouder ben, ook al zijn al mijn abonnementen gegevens kloppen en dit is mijn account, dus waarom kan ik mijn abonnement niet wijzigen?!

Beste antwoord door Lorena NS

Hey Ahmadalbik en welkom bij de NS Community! 

De kans is groot dat jouw account niet goed gekoppeld is aan het abonnement. Je kunt hiervoor het beste direct contact opnemen met onze klantenservice zodat ze jouw abonnement en Mijn NS-account kunnen bekijken. 

1 reactie

Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 30, 2024

Hey Ahmadalbik en welkom bij de NS Community! 

De kans is groot dat jouw account niet goed gekoppeld is aan het abonnement. Je kunt hiervoor het beste direct contact opnemen met onze klantenservice zodat ze jouw abonnement en Mijn NS-account kunnen bekijken.