beantwoord

Ik kan mijn product niet vinden dat ik net afgesloten heb

  • 24 February 2023
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Dag,

 

Ik heb net een nieuw product betaald, een werk-traject abonnement Zandvoort/Haarlem voor 60,40 euro, Het is wel van mijn rekening afgeschreven maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen en bij mijn productpagina staat hij ook niet geregistreerd.

Kunt u mij bellen?

*telefoonnummer verwijderd door moderator*

Lenna van den Haak

icon

Beste antwoord door mrfreeze 24 February 2023, 11:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi LennaH,

Dit is geen communicatiekanaal van de klanteNService, maar een openbaar forum waar reizigers elkaar helpen. U kunt het beste uw telefoonnummer even weghalen, door rechtsonder op de drie puntjes te klikken en vervolgens te kiezen voor ‘Bewerk’.

Het kan soms even duren voor de bevestigingse-mail binnenkomt. Wat is de ingangsdatum van het abonnement? Het product is pas vanaf die datum zichtbaar onder Mijn producten.

Mocht u toch contact willen met de klanteNService, dan kan dit telefonisch (030-7515155), per chat, of via een bericht op Facebook of Twitter.

 

Reageer