beantwoord

Ik kirjg factuur voor een kaart die niet op mijn naam staat

  • 28 September 2022
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Hi  team,

Ik heb net een email ontvangen voor een automatisch incaseren van een bedrag van 60 EUR. Het product waarvoor het factuur verzonden is is gekoppeld aan een kaart die NIET op mijn naam staat. Dus ik wordt verzocht om een bedrag te betalen voor een kaart die niet van mij is. 

Wat is dan de beste oplossing hiervoor?

Mvg,
Vasileios

icon

Beste antwoord door oo9oo 28 September 2022, 17:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Waarschijnlijk maakt iemand misbruik van je gegevens (mailadres en rekeningnummer). Je kunt het best contact opnemen met de klantenservice en de situatie toelichten, mogelijk dat zij iets voor je kunnen betekenen.

Deze community is namelijk een plek waar klanten andere klanten helpen en we kunnen niet bij uw gegevens. Hier kunnen we u dus niet verder helpen.

Of dit gaat om een nep email om je geld af te troggelen, maar ook in dit geval contact opnemen met de NS klantenservice per telefoon, facebook of twitter zodat je dit kunt controleren en/of melden.

Badge +3

Kijk in Mijn NS (website) bij Facturen/Betaaloverzicht waar die 60 euro vandaan komt.

Kwam de mail van OV-chipkaart? Dan zal het waarschijnlijk gaan om Automatisch opladen.

Contact gehad met klantservice. Ze hebben de “foutive” abonnement per direct stopgezet.

Ik hoop dat de automatisch afschrijving niet plaatsvindt.

Contact gehad met klantservice. Ze hebben de “foutive” abonnement per direct stopgezet.

Ik hoop dat de automatisch afschrijving niet plaatsvindt.

Die kun je eventueel storneren en dan met de bank contact opnemen zodat daar ook bekend is dat er fraude gepleegd is.

Reageer