Hi team,
Ik heb net een email ontvangen voor een automatisch incaseren van een bedrag van 60 EUR. Het product waarvoor het factuur verzonden is is gekoppeld aan een kaart die NIET op mijn naam staat. Dus ik wordt verzocht om een bedrag te betalen voor een kaart die niet van mij is.
Wat is dan de beste oplossing hiervoor?
Mvg,
Vasileios
Antwoord
Ik kirjg factuur voor een kaart die niet op mijn naam staat
Beste antwoord door oo9oo
Contact gehad met klantservice. Ze hebben de “foutive” abonnement per direct stopgezet.
Ik hoop dat de automatisch afschrijving niet plaatsvindt.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.