beantwoord

Ik kreeg deze maand een incasso van EUR 267,88. Ik kan dit bedrag niet thuisbrengen. Stuurt u mij graag een volledige specificatie van dit bedrag en door wie

  • 29 March 2023
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Ik kreeg op 23 maart jl een afschrijving van EUR 267.88 voor reiskosten. Ik kan dit bedrag niet thuisbrengen. Stuurt u mij svp een volledige specificatie van dit bedrag, inclusief wie deze kosten zou hebben gemaakt.

 

Graag uw antwoord sturen naar *e-mailadres verwijderd door moderator*

 

Met vriendelijke groet

 

Kees van den Ende

icon

Beste antwoord door mrfreeze 29 March 2023, 15:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3

Wij zijn gewone treinreizigers, en kunnen niet bij jouw gegevens. Klantenservice is het aanspreekpunt in deze.

Als je vertelt of je NS Flex hebt, of reizen op Saldo kunnen we zeggen waar je wellicht deze informatie kan vinden.

Persoonlijk zou ik trouwens nooit mijn email op een openbaar forum plaatsen, tenzij je graag reclame of snel-rijk mailtjes wilt ontvangen.

Reputatie 7
Badge +3

Een volledige specificatie is te vinden in Mijn NS, onder het kopje Betaaloverzicht.

Reputatie 7
Badge +3

De specificatie van de kosten kunt u vinden op uw MijnNS account onder “Betaaloverzicht". Daar moeten alle facturen staan met daarop gespecificeerd de abonnementskosten en reiskosten per reis. Staan daar geen facturen is er mogelijk iets niet goed in uw account en kunt u daarvoor contact opnemen met de klantenservice. 

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt de facturen alleen bij inloggen in MijnNS via de website raadplegen, niet via de app.

Reageer