ik krijg een herinnering maar heb betaald | NS Community
beantwoord

ik krijg een herinnering maar heb betaald

  • 30 September 2022
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Zie titel. Heb geen twitter dus dit is de enige contact optie. Bellen kan ik nu niet want ik ben deels doof. Krijg een herinnering maar heb betaald. Willen jullie kijken of dit klopt? Ik heb op 17 sep betaald en kreeg 27 sept een herinnering. Hierbij mijn ns kaart nummer. 

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 30 September 2022, 17:16

Bekijk origineel

3 reacties

Daarvoor moet u toch echt bij de Klantenservice zijn, niet op dit reizigersforum want wij kunnen uiteraard niet bij uw financiële gegevens.

U kunt de Klantenservice ook bereiken via chatten of Facebook. U kunt natuurlijk ook iemand anders vragen om namens u even te bellen als dat zelf niet lukt.

Het vermelden van uw kaartnummer op een openbaar forum is met het oog op misbruik sowieso niet zo verstandig.

Jullie Sturen mij ZOMAAR een herinnering. Ik dacht ik neem even contact op. Ik heb mijn best gedaan. 

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Tamzin en ik zijn geen medewerkers van NS. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw vraag.

Zoals Tamzin aangaf, moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw vraag aan een medewerker van NS te stellen. Naast Twitter kan dat online ook door met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Facebook. Houd bij online contact wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.

Reageer