Skip to main content
beantwoord

Ik laat mijn facturen altijd automatisch afschrijven, ik moet nu nog 4,55 betalen maar op de factuur staat een rekening nummer dat ik niet ken, ik begrijp niet hoe jullie aan dit rekening nummer komen

  • 8 June 2024
  • 6 reacties
  • 203 Bekeken

Geachte,

Ik laat mijn facturen altijd automatisch afschrijven, ik moet nu nog 4,55 betalen maar op de NS factuur staat een rekening nummer dat ik niet ken, ik begrijp niet hoe jullie aan dit rekening nummer komen.Maar dit is wel de oorzaak waarom de rekening nog niet betaald is.

 

Met vriendelijke groet

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Dat is  de huur van een OV fiets voor een dag

Dat is de huur van een OV fiets voor een dag

Alleen dat was de vraag niet.

Wat is het vermelde rekeningnummer dan ?

Is dat het nummer waaraan je moet betalen ?

Hoi @marboni,

Balen dat de factuur voor u vragen op roept. Dan is het uiteraard verstandig om dit uit te zoeken. Misschien kunt u het beste even (telefonisch) contact opnemen met de klantenservice van NS.

Een factuur niet betalen, kan vervelende gevolgen hebben. Als medereizigers kunnen we niet bij elkaars gegevens. Hopelijk kan de klantenservice u snel duidelijkheid geven. Ze zijn dag en nacht telefonisch bereikbaar: 030-7515155

Fijne dag!

Reputatie 7
Badge +3

Je bedoelt dat het niet jouw eigen rekeningnummer is die op de factuur staat die je hebt gekregen?

Maar heb je wel onlangs een ov-fiets gehuurd?

Neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.

Reputatie 6

Goedemorgen marboni. Welkom bij de NS Community.

Dit kunnen we hier helaas niet voor je nakijken, ik raad dan ook het advies van Reis met de trein aan, neem contact op met de klantenservice! 

Badge +3

Het rekeningnummer voor NS Flex is NL14 ABNA 0576 8506 75 tnv NS Groep

Reis je op saldo en heb je een los OV-fiets abonnement, dan kan het rekeningnummer anders zijn (NL40 ABNA 0537 8790 99 is een bekende) en de incassant is dan NS GROEP IZ NS REIZIGERS.

En nog wat andere nummers: NL89 ABNA 0476 9588 22 (volgens mij voor fietsenstallingen), NL68 RABO 0192 3328 56 (fietskluizen), Bureau Nabetalingen NL61 ABNA 0603290671 maar die doen geen incasso’s.

Of bedoel je dat men aankondigt te gaan incasseren van een rekeningnummer dat niet van jou is? 

 

Reageer