Goedemiddag. Ik heb mijn betaalpas gewijzigd en daarom moet ik 1 maand betalen en ik kan geen manier vinden om te betalen. Ik kan ook geen methode vinden om mijn bankgegevens te wijzigen zodat het geld wordt afgeschreven. Help alstublieft, anders brengen ze me een boete in rekening!
Bladzijde 1 / 1
Welkom bij de NS Community!
Als je IBAN gewijzigd is en er daardoor een incasso mislukt krijg je vanzelf de nodige herinneringen met intructies om het handmatig over te maken.
Je IBAN wijzigen kan via https://www.ns.nl/mijnns#/producten en dan Wijzig bankgegevens. Maak € 0,01 over vanaf je nieuwe IBAN en klaar. Na een kwartiertje zul je het nieuwe IBAN zien.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.