beantwoord

Ik probeer flex al maanden op te zeggen!

  • 10 May 2022
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Ik probeer Flex al maanden op te zeggen via de chat, maar er wordt nooit gereageerd. Ik ben sinds maanden geleden in het buitenland en ik heb geen Nederlands nummer, waardoor ik niet kan bellen. Er word nog steeds 5 euro afgeschreven. Wat doe ik hier aan?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 10 May 2022, 11:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er is bij Klantenservice en dus ook in  de chat een wachttijd en dat kan inderdaad lang duren. Het is maar net hoeveel vraag er is. Gewoon wachten en op een gegeven moment kunt u wel contact krijgen en is het snel opgelost. Het is een kwestie van geduld, niet alles wat we wensen is er meteen.

Stap in ieder geval over naar NS Flex Basis. Dat stopt de vijf euro per maand die u nu betaalt.

Goedemorgen Dora1989 en welkom bij de NS Community!

Het spijt me om te lezen dat je problemen hebt om in contact te komen met onze Klantenservice. Zoals Thom al heeft aangegeven is het de laatste tijd vrij druk en kan het even duren totdat er gereageerd wordt via de chat. Zolang je de chat niet sluit zou je echter wel een reactie moeten krijgen en kun je het gesprek op een later moment hervatten. Overigens is onze chat tussen 23:00 ‘s avonds en 07:00 ‘s ochtends (Nederlandse tijd) gesloten. Ik zie dat je namelijk in die tijdsperiode dit topic hebt gestart, wellicht heeft dat er ook mee te maken.

Mocht chatten voor jou niet werken dan kun je ook een berichtje sturen via Social Media, Facebook of Twitter. Daar zijn we wel 24/7 geopend, alhoewel het daar ook druk is.

Tot slot kun je dit eventueel ook zelf regelen via je Mijn NS account. Als je je niet in Nederland bevind zal een volledige beëindiging van een NS Flex contract wat meer voeten in de aarde hebben, maar met een wijziging naar NS Flex Basis stop je alle abonnementskosten al. Deze wijziging kun je gewoon zelf doen via je Mijn NS account.

Reageer