Ik wil als ex-student 40% dal korting op SALDO maar de pagina erkent mijn studentzijn niet | NS Community
beantwoord

Ik wil als ex-student 40% dal korting op SALDO maar de pagina erkent mijn studentzijn niet

  • 30 June 2022
  • 2 reacties
  • 167 Bekeken

ik heb recent mijn studie afgerond, en wil graag gebruik maken van de 40% dal korting voor een jaar.

Ik wil deze via de Saldo manier graag krijgen, maar als ik die pagina aanklik, krijg ik een rare oude betaalpanel die mijn NS account niet herkent, en tracht mij dan toch de volledige prijs te betalen.

ik heb geprobeerd om op verschillende browsers en toestellen dit op te lossen, maar telkens brengt hij mij op de oude betaalpagina.

 

Dit gebeurd niet als ik de NS flex abonnement probeer te kopen, die werkt prima, alleen op de saldo pagina

icon

Beste antwoord door Robert B 30 June 2022, 20:01

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Dat klopt, de pagina voor Dal Voordeel op Saldo https://www.ns.nl/webshop/nieuwproduct?product=DVD is nog in de ‘oude’ stijl.

Het te betalen bedrag (€ 61,20) zou moeten wijzigen na het invoeren van een geldige kortingscode EXSTUDENT3528××××××××××××× (het kaartnummer waar het laatst je SRP op stond), zelfs al wil je een nieuwe (gratis, 5 jaar geldige) kaart voor je Dal Voordeel.

Die code is vanaf ca. 48 uur na het stoppen van je SRP geldig voor 6 maanden. Heb je je SRP ooit eerder gestopt (wegens een tussenjaar of stage in buitenland, al dan niet met ov-vergoeding) dan werkt hij niet maar kan je bij de NS Klantenservice terecht (chat, Twitter, Facebook) met een screenshot van DUO dat je SRP recent gestopt en van je kaart verwijderd is.

Op zich kan je ook gewoon NS Flex nemen (korting € 5,10 per maand voor een jaar), tenzij je niet door de kredietcheck komt (om welke vage reden dan ook).

dankjewel robert, dat verklaart alles.

 

Reageer