Skip to main content
beantwoord

Ik wil graag via deze weg herroepen, ik heb verkeerd besteld

  • 11 June 2024
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Dag NS,

Kan iemand aub de volgende door mij zojuist verkeerd geplaatste bestelling annuleren kosteloos? Ik maak dus graag gebruik van mijn herroepingsrecht.

 

 

Relatienummer: ***      Ons kenmerk: ***

Dit is het referentienummer van uw bestelling: ***
 
Uw bestelling  
NS Flex: NS Flex Dal Voordeel
Bestaat uit:
40% korting in het weekend, € 2,20 per maand
40% korting buiten de spits, € 3,40 per maand
Vol tarief in de spits, € 0,00 per maand
Totaalprijs: € 5,60 per maand
Looptijd contract: Doorlopend, maandelijks aanpasbaar
Ingangsdatum: 18 juni 2024
 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity kan niemand jouw verkeerd geplaatste bestelling annuleren. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Neem contact op met de NS Klantenservice of vul het herroepingsformulier in https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/bedenktijd.html

 

Reageer