beantwoord

ik wil weten aan wie U de factuur per 22 maart ek gaat sturen?blijft het de gekend rekening op ABN amro rekening of gaat het nu via ( nieuw gekozen) bankrekening in belgie??

  • 19 March 2024
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

elk jaar betaal ik bedrag om te kunn”en genieten van vrij reizen ( om de 2 maanden) en

40% reductie voor mijn echtgenote 

ik ben hoofd verantwoordelijk

Ik had gevraagd rond 22 maart het incassobedrag af te schrijven van mij 

belgische rekening .; Is dit door Uw systeem aanvaard en zo ja welk bankrekening heeft U ingeschreven. Graag dringend antwoord

Moderator edit: Verwijdering persoonlijke gegevens

icon

Beste antwoord door mrfreeze 19 March 2024, 16:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi speeleveld,

Dit is een community waar reizigers elkaar helpen en wij hebben uiteraard geen toegang tot je gegevens.

Neem rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (+31 30 7515155), chat, Facebook of X.

Reputatie 7
Badge +3

Wij versturen vanaf deze reizigers-helpen-reizigerscommunity geen facturen en kunnen niets afschrijven van welke rekening dan ook.

Bij de verlenging van het abonnement zal er niet meer elke 2 maanden een keuzedag vrijkomen, maar krijg je ze alle 7 tegelijk die tot de volgende verlenging of eventuele opzegging geldig zijn.

Als je samenreiskorting bedoelt met de 40% korting van de echtgenote, dit is gewijzigd en kan vanaf 22 april.niet meer op een ov-chipkaart op saldo gezet worden.

Badge +3

Ik snap niet goed wat bovenstaande reactie over keuzedagen en samenreiskorting met een IBAN te maken zou hebben. Blijkbaar is het IBAN gewijzigd naar een Belgische rekening, en daarvan zal dan ook afgeschreven worden bij de (jaarlijkse) verlenging van het abonnement.

Reputatie 7
Badge +3

Ik snap niet goed wat bovenstaande reactie over keuzedagen en samenreiskorting met een IBAN te maken zou hebben. Blijkbaar is het IBAN gewijzigd naar een Belgische rekening, en daarvan zal dan ook afgeschreven worden bij de (jaarlijkse) verlenging van het abonnement.

TS heeft het over 2 maandelijkse keuzedagen en 40% korting voor echtgenote. Bij beiden zijn er wijzigingen. Leek mij netjes om daar op te wijzen.

Badge +3

TS heeft het over 2 maandelijkse keuzedagen en 40% korting voor echtgenote. Bij beiden zijn er wijzigingen. Leek mij netjes om daar op te wijzen.

Neem aan dat de eerdere e-mails daarover ook in België aangekomen zjin, maar ik snap het.

Reageer