Beste heer, mevrouw
Mijn bewindvoerder heeft onlangs meerdere pogingen gedaan mijn rekeningnummer te veranderen voor automatische incasso, nu wordt hij bij klantenservice via telefoon niet verder geholpen, hij heeft ook nog naar een bepaald mail adres bericht gestuurd om dit zsm te veranderen. Momenteel gaat incasso via mijn eigen rekening niet lukken aangezien hier een blokkade op zit, uiteraard betaal ik elke keer handmatig direct na de incassodatum, maar krijg wel herinnering onlangs er betaald is. Het bedrag is ook overgemaakt naar rekeningnummer die op de herinnering staat.
Graag wil ik weten of alles correct betaald is.
Heb na de eerste herinneringen geen nieuwe herinneringen per factuur meer gehad, dus ga vanuit dat betalingen binnen zijn.
Vindt het wel lastig dat het zo moeilijk is om het rekeningnummer te veranderen.
Via mijn ns kan het niet, aangezien het beheerrekening nummer waar al mijn betalingen geregeld worden geen ideal heeft om te veranderen.
Dus blijft NS poging doen om het bedrag via mijn leefgeld rekening te incasseren, dat geld voor abonnement staat wel op de rekening uiteraard, maar kan niet automatisch geincasseerd worden.
Hoop dat handmatig betalen gelijk na incassodatum voorlopig mogelijk blijft.
Abonnement is belangrijk voor mij omdat ik hiermee mijn dochter ophaal en regelmatig reis tussen Enschede en Alphen aan den Rijn
Met vriendelijke groet,
Dhr. MLR de Groot
Enschede