Mijn zoon was zijn kaart verloren. Nu heeft hij een nieuwe kaart, maar bij het inchecken werd die geweigerd. Geen saldo. Alleen: hij heeft een NS Flex Basis abonnement, zodat hij geen saldo op zijn kaart nodig heeft. Wat nu?
Antwoord
Inchecken met nieuwe kaart: geen saldo, terwijl er NS Flex Basis abonnement aan gekoppeld is
Beste antwoord door MoDe
Als zoon geen kaartvernieuwing heeft aangevraagd, is zijn abonnement niet overgezet. Dat betekent dat hij opnieuw een abonnement op zijn kaart moet zetten. Als je slim bent dan neem je 1 maand flex dal voordeel. Kost je €2,50. Opnieuw basis aanvragen kost weer €10 administratiekosten.
Het abonnement op de verloren kaart als gestolen melden en opzeggen, anders kan als de kaart gevonden is iemand anders op zijn kosten reizen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.