beantwoord

Ingangsdatum abonnementswijziging en herroepingsrecht

  • 10 July 2023
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Beste NS

Op 25/06 heb ik een abonnementswijziging aangevraagd op MijnNS. Terwijl voorheen de abonnementswijziging meteen in werking trad, dat is nu gewijzigd. Die wijziging in de regels maakt voor mij de abonnementswijziging niet interessant meer. Ik wil de abonnementswijziging annuleren.

De ingangsdatum is pas over 1 maand. Er is een herroepingsrecht opgezet. Dat moet binnen 14 dagen. De instructies om te beslissing te herroepen via de chat zijn onjuist, of onvolledig. Het lukte mij in ieder geval niet. Als ik probeer te bellen, dan krijg ik steeds te horen “op dit moment is de wachttijd lang” zonder een idee te geven hoe lang, of hoeveel wachtenden er voor mij zijn.. Na 3 pogingen heb ik het opgegeven.

Kortom, geen goede klantenservice. Ik kan u niet bereiken via de door uw gegeven informatie. Bovendien vind ik de verandering van de ingangsdatum na abonnementswijziging onvoldoende gecommuniceerd, en minder interessant dan voorheen.

Zou u voor mij die abonnmentswijziging van 25/06 alsnog willen annuleren?

Uw ontevreden klant,

met vriendelijke groeten

  1. Moonen

 

icon

Beste antwoord door Melissa NS 10 July 2023, 21:55

Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond C Moonen, welkom op de NS Community!

Wat bedoel je met de abonnementswijziging? Het wijzigen van jouw NS Flex abonnement? Dit is nog steeds mogelijk. Je kan per maand jouw NS Flex aanpassen. Wellicht is er iets niet goed gegaan tijdens het wijzigen waardoor er een nieuw abonnement is besteld ( zo klinkt het). Ik wil je toch vragen om contact op te nemen via onze klantenservice via telefoon, chat, Facebook of Twitter. Als je er niet helemaal uitkomt via de chat kan je ook vragen om een medewerker te spreken en vervolgens jouw verhaal te typen.

Reageer