Beste NS
Op 25/06 heb ik een abonnementswijziging aangevraagd op MijnNS. Terwijl voorheen de abonnementswijziging meteen in werking trad, dat is nu gewijzigd. Die wijziging in de regels maakt voor mij de abonnementswijziging niet interessant meer. Ik wil de abonnementswijziging annuleren.
De ingangsdatum is pas over 1 maand. Er is een herroepingsrecht opgezet. Dat moet binnen 14 dagen. De instructies om te beslissing te herroepen via de chat zijn onjuist, of onvolledig. Het lukte mij in ieder geval niet. Als ik probeer te bellen, dan krijg ik steeds te horen “op dit moment is de wachttijd lang” zonder een idee te geven hoe lang, of hoeveel wachtenden er voor mij zijn.. Na 3 pogingen heb ik het opgegeven.
Kortom, geen goede klantenservice. Ik kan u niet bereiken via de door uw gegeven informatie. Bovendien vind ik de verandering van de ingangsdatum na abonnementswijziging onvoldoende gecommuniceerd, en minder interessant dan voorheen.
Zou u voor mij die abonnmentswijziging van 25/06 alsnog willen annuleren?
Uw ontevreden klant,
met vriendelijke groeten
- Moonen