Skip to main content
Antwoord

Ingangsdatum bij opzeggen abbonement

  • September 19, 2023
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Ik mag mijn OV-chipjaart vervangen (wat een drama) en doe dat altijd mijn NS abbonementen weg.(Ik heb vroeger veel ellende gehad bij verlengingen). Ik kon bij het omzetten van aboonement van korting naar flexvrij geen ingangsdatum instellen. Is dat mogelijk en later nog aan te passen

Beste antwoord door Daniël NS

Goedenavond zeger. Welkom bij de NS Community. 

Als ik het zo lees gaat het om een wijziging van een Flex product? Dit gaat dan altijd per de dag van aanvragen meteen in en is niet aan te passen. Je kunt later altijd nog wel weer een ander product op je vervangende kaart zetten.

3 reacties

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2023

Goedenavond zeger. Welkom bij de NS Community. 

Als ik het zo lees gaat het om een wijziging van een Flex product? Dit gaat dan altijd per de dag van aanvragen meteen in en is niet aan te passen. Je kunt later altijd nog wel weer een ander product op je vervangende kaart zetten.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • September 19, 2023

Je kunt geen datum instellen. Bij flex gaat een wijziging per direct in. Na een maand kun je opnieuw wijzigen.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • September 22, 2023

Ok. Het is dus niet een vooruitgang voor klant De naam (flex) maakt pas niet geheel bij dit NS product