ingecheckt maar nooit met die trein gegaan wat nu? | NS Community
beantwoord

ingecheckt maar nooit met die trein gegaan wat nu?

  • 1 May 2023
  • 8 reacties
  • 174 Bekeken

Ik heb op Schiphol airport ingecheckt bij een paaltje maar ik ben nooit met die trein gegaan. Maar uiteindelijk met de bus. Wat moet ik nu doen want ze hebben wel die 20 euro afgeschreven?

icon

Beste antwoord door MoDe 1 May 2023, 17:32

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Ik neem aan dat je kunt aantonen dat je uiteindelijk niet met de trein maar met de bus bent gegaan.

Reputatie 7
Badge +3

Nog een tip voor een volgende keer. Je kunt je incheck annuleren door uit te checken. Dat moet wel binnen de 60 minuten na inchecken.

Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Ik neem aan dat je kunt aantonen dat je uiteindelijk niet met de trein maar met de bus bent gegaan.

Je kunt dat toch eenvoudig corrigeren via uitcheckgemist.nl? Of kan dat niet meer bij de NS? 

Badge +3

Je kunt dat toch eenvoudig corrigeren via uitcheckgemist.nl? Of kan dat niet meer bij de NS? 

Helaas, reizen met NS Flex kan je niet corrigeren via uitcheckgemist.nl 

Meen dat uitcheckgemist (bij reizen op saldo) ook moeilijk doet als het vertrekstation en de bestemming hetzelfde zijn.

Reputatie 7
Badge +2

Helaas, reizen met NS Flex kan je niet corrigeren via uitcheckgemist.nl 

Maar TS heeft 20 euro instaptarief betaald, dan heeft TS dus geen abonnement. Maakt de kans op Flex op de kaart al wat kleiner.

Badge +3

Proberen waard dan, en anders alsnog via Mijn NS en in het uiterste geval de Klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Ik neem aan dat je kunt aantonen dat je uiteindelijk niet met de trein maar met de bus bent gegaan.

Je kunt dat toch eenvoudig corrigeren via uitcheckgemist.nl? Of kan dat niet meer bij de NS? 

Het is geen gemiste uitcheck.

Badge +3

Het is geen gemiste uitcheck.

Appels en peren, vergeten uitcheck dan (zonder reis).

Een uitcheck binnen 60 minuten zou dan een passage worden.

Reageer