Skip to main content

Goedendag, op 21 november ben ik ingecheckt op Rotterdam CS, in Rijswijk wilde ik uitchecken maar toen bleek een gedeelte van mijn OV chipkaart afgebroken waardoor deze niet meer werkte.

Terug In Rotterdam gelijk een vervangende kaart aangevraagd. Nu kreeg ik gisteren een mail waarin staat dat ze mij een correctie tarief hebben gegeven omdat men niet weet waar ik uitgecheckt zou moeten zijn. Volgens het bericht kan ik het station in MijnNS invoeren. Echter, na inloggen zie ik geen mogelijkheid om in mijn reishistorie het station in te voeren. Ik krijg helemaal geen reishistorie te zien op mijn oude kaart.

Ik heb van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit. Wie kan mij helpen?

Hallo Sportpod01 en welkom bij de NS Community.

Je kan hiervoor het beste even contact opnemen met mijn collega's van NS Klantenservice. Als je daar aangeeft welke reis je hebt gemaakt, kunnen zij het direct voor je in orde maken.


Reageer