Ik heb het weekend vrij abonnement genomen met 2 maanden korting. In de eerste bijlage zie je ook dat dit zo verwerkt is, alleen zie ik het niet echt terug in het factuur? Kan het kloppen dat de korting er niet vanaf is gegaan?


Ik heb het weekend vrij abonnement genomen met 2 maanden korting. In de eerste bijlage zie je ook dat dit zo verwerkt is, alleen zie ik het niet echt terug in het factuur? Kan het kloppen dat de korting er niet vanaf is gegaan?


Beste antwoord door Sascha NS
Goedemorgen Danasatter. Welkom bij de NS Community.
Vermoedelijk zal de komende factuur de juiste informatie tonen, óf je krijgt een tussentijdse factuur binnenkort.
Zoals MoDe aangeeft kan je ook contact zoeken met de klantenservice via telefoon, X, Facebook of chat. Dan zoeken mijn collega's aldaar het direct voor je uit.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.