Ik denk dat daar per ongeluk de decimalen niet getoond worden. Mijn abonnement kost deze maand nog 2,50 euro en ik zie daar een prijs van 2 euro staan.
Ik denk dat daar per ongeluk de decimalen niet getoond worden. Mijn abonnement kost deze maand nog 2,50 euro en ik zie daar een prijs van 2 euro staan.
Heb er nu twee keer over gechat met NS. De eerste zei dat m'n Mijn NS-account niet gekoppeld was aan m'n klantnummer. Ook al staan m'n producten en facturen en alles daar gewoon in. Hij zou het oplossen en moest het de volgende dag maar weer proberen.
De volgende dag werkte het natuurlijk nog steeds niet. Tweede medewerker zei dat er een storing is waardoor een paar honderd mensen zich niet kunnen aanmelden.
Maar dat klopt ook niet in mijn geval. Ik krijg wél netjes een bevestigingsmail, maar daarin dus de tekst die ik hierboven geplakt heb. Dat is wéér een ander probleem, lijkt me.
@mrfreeze je kreeg toch net als ik bepaalde mails niet? NS heeft in het voorjaar een nieuw account voor mij gemaakt en ik heb alle kaarten daarin overgezet. En nu kan ik wel meedoen aan wintercity. Al kreeg ik geen uitnodigingsmail maar heb mij via de website aangemeld.
Heb nu voor de derde keer contact gehad en nu hebben ze voor mij ook een nieuw account aangemaakt. Zonder mij daarover te informeren natuurlijk, kreeg opeens een e-mail ‘Activeer uw NS-account'. Dat gedaan, en moest inderdaad m'n OV-chipkaart opnieuw koppelen. Maar nu lijkt alles wel te werken. Krijg nu inderdaad wel de goede bevestigingsmail van de Wintercity.
Blijkbaar stond er dus toch iets niet goed. Ben benieuwd of ik nu ook wat vaker aanbiedingen ga krijgen.
Heb nu voor de derde keer contact gehad en nu hebben ze voor mij ook een nieuw account aangemaakt. Zonder mij daarover te informeren natuurlijk, kreeg opeens een e-mail ‘Activeer uw NS-account'. Dat gedaan, en moest inderdaad m'n OV-chipkaart opnieuw koppelen. Maar nu lijkt alles wel te werken. Krijg nu inderdaad wel de goede bevestigingsmail van de Wintercity.
Blijkbaar stond er dus toch iets niet goed. Ben benieuwd of ik nu ook wat vaker aanbiedingen ga krijgen.
Ik kreeg toen ook die melding dat ik een nieuw account had aangemaakt, zonder toelichting. Niets geactiveerd, kreeg daarna weer een nieuwe melding over nieuw account. Bleek een klantenservicemedewerker dat gedaan te hebben in de hoop dat daarmee ict problemen werden opgelost. Was handig geweest als ze dat hadden laten weten.
Ik denk dat daar per ongeluk de decimalen niet getoond worden. Mijn abonnement kost deze maand nog 2,50 euro en ik zie daar een prijs van 2 euro staan.
Zal ongetwijfeld kloppen @Tochjo maar je bent het hopelijk wel met me eens dat dit voor zo'n groot bedrijf bijzonder armetierig overkomt. Je zou zo langzamerhand toch wel eens verwachten dat de bodem in de niet aflatende stroom ICT-blunders (wintercity) nu wel eens bereikt is. Maar zelf zo iets simpels als de juiste prijs bij een abonnement tonen is blijkbaar al te moeilijk voor NS.
't Grappige is dat als je Mijn NS in het Engels bekijkt, het bedrag wel juist is.
Helaas ik kan er echt niet meer om lachen. Dit bedrijf hobbelt nu al jaren van de ene ICT-blunder inde andere ICT-blunder. Een normaal commercieel bedrijf was al lang failliet gegaan omdat de klanten massaal afscheid zouden nemen. Alleen omdat NS monopolist is, overleeft het.
Inmiddels is dit nu de enige manier om je producten te bekijken. Zou fijn zijn als dit ‘schoonheidsfoutje’ opgelost wordt. Anders ga ik € 0,60 per maand terugvragen 😉
De vraag is beantwoord, maar het 'probleem’ is nog niet opgelost. En nu staat er opeens ook een Engelse maandnaam?! Kan een moderator dit nog doorzetten?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.