beantwoord

Is mijn abonnement in prijs verlaagd?

  • 4 December 2023
  • 23 reacties
  • 367 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Wat leuk!

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 4 December 2023, 19:53

Bekijk origineel

23 reacties

Badge +3

Zou daar niet nog een paar dagen korting wegens de € 2,50 actie in zitten?

Reputatie 7
Badge +3

Lijkt me niet. Die heb ik op 24-8-2023 gewijzigd. Dus dat was nog maar 10 cent voor deze maand.

 

Reputatie 7
Badge +3

Als ik in Mijn NS naar ‘Mijn producten’ ga, staat het wel goed:

 

Maar als ik op de startpagina klik op ‘→ NS Flex Dal Voordeel’ krijg ik die prijs van € 5 te zien.

 

Staat het daar bij jou wel goed?

Badge +3

Ik denk dat daar per ongeluk de decimalen niet getoond worden. Mijn abonnement kost deze maand nog 2,50 euro en ik zie daar een prijs van 2 euro staan.

Reputatie 7
Badge +3

Dat vermoeden had ik inderdaad ook. Maar wel weer knullig.

Badge +3

Hoe kom je op die pagina waar het verkeerd staat (en met die tekst ‘Dit abonnement staat op kaart X’?

Reputatie 7
Badge +3

Via deze link op de startpagina:

 

Reputatie 7
Badge +3

Lijkt me niet. Die heb ik op 24-8-2023 gewijzigd. Dus dat was nog maar 10 cent voor deze maand.

Wie weet is één van de cadeautjes van Wintercity wel weer een korting voor Flex Dalvoordeel. 

 

Reputatie 7
Badge +3

Tja, maar als ik me daarvoor aanmeld, krijg ik een mail met de mededeling dat ik geen abonnement heb of m'n e-mailadres niet klopt 😂

 

Badge +3

Tja, maar als ik me daarvoor aanmeld, krijg ik een mail met de mededeling dat ik geen abonnement heb of m'n e-mailadres niet klopt 😂

Tjonge, jij ook al? Het e-mailadres waarmee je inlogt in Mijn NS zou gewoon moeten werken…

Heb overigens twee accounts, zal eens proberen of die andere ook werkt voor deelname… 

Reputatie 7
Badge +3

Dat zou je toch denken hè? 😀

Heb er nu twee keer over gechat met NS. De eerste zei dat m'n Mijn NS-account niet gekoppeld was aan m'n klantnummer. Ook al staan m'n producten en facturen en alles daar gewoon in. Hij zou het oplossen en moest het de volgende dag maar weer proberen.

De volgende dag werkte het natuurlijk nog steeds niet. Tweede medewerker zei dat er een storing is waardoor een paar honderd mensen zich niet kunnen aanmelden.

Maar dat klopt ook niet in mijn geval. Ik krijg wél netjes een bevestigingsmail, maar daarin dus de tekst die ik hierboven geplakt heb. Dat is wéér een ander probleem, lijkt me.

Reputatie 7
Badge +3

Goeie actie dat Wintercity, moeten ze vaker doen. Levert weer wat nieuwe communityleden op. 🤣

Badge +3

Tjonge, jij ook al? Het e-mailadres waarmee je inlogt in Mijn NS zou gewoon moeten werken…

Heb overigens twee accounts, zal eens proberen of die andere ook werkt voor deelname… 

Ooh! Wat ongelooflijk suf… Die andere werkt ook en natuurlijk heb ik dan de quizvragen wél binnen een seconde goed beantwoord! 😂

Reputatie 7
Badge +3

@mrfreeze je kreeg toch net als ik bepaalde mails niet? NS heeft in het voorjaar een nieuw account voor mij gemaakt en ik heb alle kaarten daarin overgezet. En nu kan ik wel meedoen aan wintercity. Al kreeg ik geen uitnodigingsmail maar heb mij via de website aangemeld.

Reputatie 7
Badge +3

Heb nu voor de derde keer contact gehad en nu hebben ze voor mij ook een nieuw account aangemaakt. Zonder mij daarover te informeren natuurlijk, kreeg opeens een e-mail ‘Activeer uw NS-account'.
Dat gedaan, en moest inderdaad m'n OV-chipkaart opnieuw koppelen. Maar nu lijkt alles wel te werken. Krijg nu inderdaad wel de goede bevestigingsmail van de Wintercity.

Blijkbaar stond er dus toch iets niet goed. Ben benieuwd of ik nu ook wat vaker aanbiedingen ga krijgen.

Reputatie 7
Badge +3

Heb nu voor de derde keer contact gehad en nu hebben ze voor mij ook een nieuw account aangemaakt. Zonder mij daarover te informeren natuurlijk, kreeg opeens een e-mail ‘Activeer uw NS-account'.
Dat gedaan, en moest inderdaad m'n OV-chipkaart opnieuw koppelen. Maar nu lijkt alles wel te werken. Krijg nu inderdaad wel de goede bevestigingsmail van de Wintercity.

Blijkbaar stond er dus toch iets niet goed. Ben benieuwd of ik nu ook wat vaker aanbiedingen ga krijgen.

Ik kreeg toen ook die melding dat ik een nieuw account had aangemaakt, zonder toelichting. Niets geactiveerd, kreeg daarna weer een nieuwe melding over nieuw account. Bleek een klantenservicemedewerker dat gedaan te hebben in de hoop dat daarmee ict problemen werden opgelost. Was handig geweest als ze dat hadden laten weten.

Maar fijn dat het werkt!

Reputatie 7
Badge +1

Ik denk dat daar per ongeluk de decimalen niet getoond worden. Mijn abonnement kost deze maand nog 2,50 euro en ik zie daar een prijs van 2 euro staan.

Zal ongetwijfeld kloppen @Tochjo maar je bent het hopelijk wel met me eens dat dit voor zo'n groot bedrijf bijzonder armetierig overkomt. Je zou zo langzamerhand toch wel eens verwachten dat de bodem in de niet aflatende stroom ICT-blunders (wintercity) nu wel eens bereikt is. Maar zelf zo iets simpels als de juiste prijs bij een abonnement tonen is blijkbaar al te moeilijk voor NS. 

Reputatie 7
Badge +3

't Grappige is dat als je Mijn NS in het Engels bekijkt, het bedrag wel juist is.

Reputatie 7
Badge +1

't Grappige is dat als je Mijn NS in het Engels bekijkt, het bedrag wel juist is.

Helaas ik kan er echt niet meer om lachen. Dit bedrijf hobbelt nu al jaren van de ene ICT-blunder inde andere ICT-blunder. Een normaal commercieel bedrijf was al lang failliet gegaan omdat de klanten massaal afscheid zouden nemen. Alleen omdat NS monopolist is, overleeft het. 

Reputatie 7
Badge +3

Inmiddels is dit nu de enige manier om je producten te bekijken. Zou fijn zijn als dit ‘schoonheidsfoutje’ opgelost wordt. Anders ga ik € 0,60 per maand terugvragen 😉

Tja, informatica is een vak dat nu eenmaal niet iedereen bij NS beheerst.

Reputatie 7
Badge +3

De vraag is beantwoord, maar het 'probleem’ is nog niet opgelost. En nu staat er opeens ook een Engelse maandnaam?! Kan een moderator dit nog doorzetten?

 

Reputatie 6

Ik heb het bij deze voor je doorgezet mrfreeze

Reageer