Is trajectvrij hetzelfde als NS flex | NS Community
beantwoord

Is trajectvrij hetzelfde als NS flex

  • 1 December 2022
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Goedemorgen,

Gister heb ik via de website een traject vrij afgesloten (althans dat denk ik). Als ik incheck staat er nu “reizen op rekening". Er wordt per maand, als het goed is, ci. 93eu geincasseerd. Heb ik nu traject vrij of een flex abonnement? Ik had de keuze gemaakt mbv de keuzehulp op de website.

 

Alvast bedankt!

Bob 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 1 December 2022, 11:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi bobvanpuffelen,

NS Flex is een zgn. abonnementsvorm. Er zijn verschillende abonnementen verkrijgbaar als “Flex", waaronder Traject Vrij. Het houdt in dat je op rekening reist (dus geen saldo op de kaart meer nodig hebt). Eenmaal per maand worden de kosten automatisch afgeschreven van je rekening.

Bij al die abonnementen zul je bij het inchecken de tekst “Reizen op Rekening” zien staan. Je ziet dus niet meer welk abonnement je precies hebt. Dit kun je wel zien als je inlogt in Mijn NS.

Het klopt dus dat als je een Traject Vrij-abonnement hebt afgesloten, je dit niet ziet bij het inchecken.

Reputatie 4

Goedemorgen,

Gister heb ik via de website een traject vrij afgesloten (althans dat denk ik). Als ik incheck staat er nu “reizen op rekening". Er wordt per maand, als het goed is, ci. 93eu geincasseerd. Heb ik nu traject vrij of een flex abonnement? Ik had de keuze gemaakt mbv de keuzehulp op de website.

 

Alvast bedankt!

Bob 

goedemorgen rob dat klopt als je ns flex traject vrij dan reis je op rekening zo kun je ook met de bus als je op vakantie gaat kan je op basis zetten 

Reputatie 7
Badge +1

Wat je besteld hebt betaal je in vooruit-per maand en steeds op vaste dag-die dag zal nooit meer veranderen. Dus dat moet je al kunnen zien op je bankrek. Bijkomende extra/andere kosten worden achteraf geïncasseerd op dezelfde nota. MITS minimaal 1 maand zelfde type benut kan je per dag wisselen-met dan weer voor tenminste 1 maand.

Nog maar weer eens; via mijnNSkan je altijd checken wat er op staat en wat er is geregistreerd. Klein small problem voor de hedendaagse jeugd: gaat nog steeds niet via app op die zo geliefde fone, enkel via openen site. Terwijl tegeswoordig zo ongeveer elke airline of bank etc dat wel biedt

Reageer