beantwoord

jaarabonnement fietsenstalling

  • 20 May 2022
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb een jaarabonnement op een bewaakte fietsenstalling genomen, ik heb mijn OV-chipkaart nummer hiervoor gebruikt en het abonnement werd nog diezelfde dag geldig.

Helaas moest het abonnement op een nieuwe kaart worden gezet die mij wel toe gestuurd zou worden. Drie dagen later heb ik nog steeds geen kaart ontvangen, bij navragen bij OV-chipkaart bleek dat er 6 (zes) werkdagen tussen kan zitten?????

In die tussenliggende periode kan ik dus geen gebruik maken van de fietsenstalling.

De vraag is waarom het produkt niet gewoon op de oude kaart geladen kan worden, waarom moet deze omslachtige en voor de klant zeer nadelige procedure worden gevolgd??

Of laat mensen, net zoals vroeger, gewoon het abonnement bij de stalling betalen. 

icon

Beste antwoord door Aurora NS 20 May 2022, 14:47

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi woutv, en welkom op de Community.

Vreemd dat je het abonnement niet op de oude kaart kon zetten. Zolang deze nog geldig en niet geblokkeerd is moet dat gewoon lukken. Ik durf je daarom ook niet aan te geven waarom je in dit geval een nieuwe kaart nodig had.
Kreeg je een foutmelding toen je het abonnement wilde bestellen op de oude kaart? En heb je ook contact gehad met onze Klantenservice? Zij kunnen met je meekijken of er wellicht een productblokkade op de kaart staat.

Badge +3

Fiets-gerelateerde producten staan niet op een kaart zelf, maar zijn administratief gekoppeld aan een kaartnummer.

Maar behalve dat het uiteraard een persoonlijke kaart moet zijn mag die ook niet binnen een maand of twee verlopen. Was dat toevallig het geval?

Zelfde bij Kids Vrij, ook al is het abonnement geheel gratis mag de kaart niet binnenkort verlopen.

Reageer