Als ik een jaarabonnement wil bestellen via de webshop, kom ik in een scherm waar wordt gevraagd: Even checken: heb je al een NS account? Dat heb ik, maar of ik nu al ingelogd ben of ik start op dat moment het inloggen, ik kom iedere keer opnieuw in dit scherm zonder door te kunnen naar 'verder naar gegevens’.
Controleer of in Mijn NS bij Gegevens uw persoonlijke gegevens zo volledig mogelijk zijn ingevuld. Met name een ontbrekende geboortedatum kan tot problemen leiden, zo is in het verleden gebleken.
Is dat allemaal ingevuld en lukt het alsnog niet? Dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te achterhalen wat het probleem is. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Dit klinkt bekend, maar dan van bij het bestellen van een OV-fiets abonnement. Check je profiel in je MijnNS account of daar velden niet ingevuld zijn, bv geboortedatum, postcode, telefoonnummer. Vul alle lege velden in probeer het opnieuw.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.