beantwoord

Jaarabonnement nieuwe fietsenstalling Ede-Wageningen

  • 27 February 2024
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Vrijdag 23-02-2024 heb ik mijn fiets verplaatst van de fietsenstalling Zuidzijde naar de nieuwe fietsenstalling Ede-Wageningen. Ik heb een jaarabonnement van de Zuidzijde. 

Er zit nu een tag op voor stallen op rekening. Ik wil stallen op abonnement (ik woon niet in omgeving Ede en de fiets staat daar meerdere dagen langer dan 24h gestald)

De antwoorden van het personeel zijn verschillend.

Vrijdag: ja, abonnement staat nu op tag, maar je moet wel abonnement Zuidzijde opzeggen

Maandag: online gekeken, staat abonnement op Zuidzijde,geen abonnement op Ede-Wageningen maar ik kan deze online niet wijzigen naar Ede-Wageningen omdat deze geen jaarabonnement heeft. 
Dinsdag: medewerker gevraagd: telefonisch moet je abonnement om laten zetten. Ik heb net gebeld met NS klantenservice en die geeft aan alleen fietsenstalling Zuid Zijde te hebben.

 

Is het abonnement Ede-Wageningen Zuidzijde ook voor de nieuwe fietsenstalling Ede-Wageningen?

Of ga ik straks ook nog stallen op rekening betalen, en betaal ik dubbel (en veel meer)?

icon

Beste antwoord door Daniël NS 27 February 2024, 18:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hey Marieke B. Welkom bij de NS Community.

Je oude product is niet geldig voor de nieuwe stalling, ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice om dit te stoppen. Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om een abonnement te bestellen voor de nieuwe stalling. Intern is onze IT afdeling bezig om dit zo snel mogelijk bestelbaar te maken. De site geeft het station al aan, maar dit is helaas nog niet te bestellen. Je kunt voor nu stallen met de normale tarieven. 

Ik heb klantenservice gebeld om mijn abonnement op te zeggen, wel apart dat het online lijkt te kunnen maar niet werkt. Ook is het jaarabonnement Ede-Wageningen nu wel beschikbaar. Dank voor de reactie. Communicatie over wat te doen had beter gekund vanuit NS.

Badge +3

Let wel op dat je het abonnementgeld naar rato terugkrijgt (wegens sluiting stalling)!

 

Reageer