Je kunt momenteel jouw NS Flex abonnement niet wijzigen, omdat het abonnement is beëindigd. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met NS klantenservice.
Bladzijde 1 / 1
U kunt de klantenservice van NS contacteren via telefoon, chat, Twitter/X of Facebook. Op deze community kunnen we niet bij uw gegevens en u hier niet mee helpen.
Klantenservice vertelde mij dat ik 30 dagen moest wachten!!
Vreemd, maar ik neem aan dat het abonnement is beëindigd wegens een betalingsachterstand?
Dan zou je (kort) na het voldoen van de betaling aan het incassobureau gewoon een ‘schone lei’ moeten hebben, en opnieuw een Flex abonnement kunnen afsluiten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.