beantwoord

Je kunt momenteel jouw NS Flex abonnement niet wijzigen, omdat het abonnement is beëindigd

  • 12 October 2023
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Je kunt momenteel jouw NS Flex abonnement niet wijzigen, omdat het abonnement is beëindigd. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met NS klantenservice.

icon

Beste antwoord door danhub 12 October 2023, 07:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5

U kunt de klantenservice van NS contacteren via telefoon, chat, Twitter/X of Facebook. Op deze community kunnen we niet bij uw gegevens en u hier niet mee helpen.

Klantenservice vertelde mij dat ik 30 dagen moest wachten!!

Badge +3

Vreemd, maar ik neem aan dat het abonnement is beëindigd wegens een betalingsachterstand?

Dan zou je (kort) na het voldoen van de betaling aan het incassobureau gewoon een ‘schone lei’ moeten hebben, en opnieuw een Flex abonnement kunnen afsluiten.

Reageer