2 maanden geleden heb ik een bestelling "kids vrij" voor mijn zoon geplaatst, maar ik heb deze nooit ontvangen, ik heb na een maand teruggebeld na verschillende pogingen. Ik kreeg iemand aan de lijn die me vertelde. Hij bevestigde dat hij het zou verzenden terug en dat ik het na een week zal ontvangen en nu zijn het drie weken geleden en heb ik nog niets ontvangen. Ik zou graag willen weten of dit normaal is? wat kan ik hieraan doen?
Als u al een OV-chipkaart heeft waarop het gezet zou moeten woeden (zonder abonnement) moet u deze abonnement ophalen bij een kaartautomaat op een station met de OV-chipkaart waarop de abonnement staat geregistreerd.
Heeft u de OV-chipkaart besteld samen met het abonnement dan is het helaas wachten totdat deze bezorgd wordt, ik weet helaas niet hoe lang dit duurt...
Een ov-chipkaart (met Kids Vrij) zou je binnen een week wel moeten krijgen.
Tot die tijd kan je eventueel een Railrunner kopen, en de kosten terugvragen via https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html (3 keer)
Maar als je geen kaartnummer hebt moet het via de Klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.