Skip to main content

HOE KAN IK MIJN GRATIS FLEX DAL OVERZETTEN NAAR MIJN NIEUWE PERSOONLIJKE OV?


Ik heb een nieuwe persoonlijke OV chipkaart op de verkeerde manier aangevraagd. (afzonderlijk aangevraagd en later gekoppeld op mijnOV en mijnNS). Dit geeft problemen bij het overzetten van mijn Flex Dal product. 
 

Ik ben recentelijk afgestudeerd en mocht hierom gebruik maken van ‘1 jaar gratis FLEX DAL’ van NS. Een voorwaarde is dat het abonnement afgesloten moet worden op je chipkaart waar eerst ook je studentenreisproduct, dus ik weet niet of dit mogelijk is… maar de hamvraag is dus…

 

Kan ik nog steeds gebruik maken van dit abonnement op mijn nieuwe kaart, en zo ja, hoe zet ik dit soepel over?

 

Hoop dat iemand me kan helpen!

 

mvg, Bart

 

 

Hoi BaK en welkom bij de NS Community!

De soepelste manier is om toch jouw verlopen OV-chipkaart te laten blokkeren en vervangen. Jouw abonnement wordt dan automatisch overgezet op de nieuwe OV-chipkaart die je dan ontvangt. Het overzetten van het abonnement kan helaas niet. Dan zou je het abonnement al moeten laten beëindigen en opnieuw moeten aanvragen, maar jouw actiecode is slecht eenmalig geldig, dus die optie valt af.


Reageer