Skip to main content

Kan keuzedag niet laden. Kaartautomaat defect station Vlissingen

Allemaal? Of één? Of is er maar één automaat op het hele station.


Goedemorgen Irenebu en welkom bij de NS Community.

Ook ik ben benieuwd of je hebt kunnen achterhalen of het gebeurt op één kaartautomaat of bij meerdere. Kan je ook iets specifieker aangeven wat er misgaat? Ik zie in ieder geval nog geen interne melding hierover terug. Soms kan er ook een probleem zijn met de OV-chipkaart of het abonnement. Mocht je het gevoel hebben dat dit het geval is, dan kunnen mijn collega's van de Klantenservice dit verder voor je uitzoeken.


Er is maar 1 kaartautomaat. Werkte bij niemand. Ook conducteur van dd trein bij geweest. Hij zou gelijk een melding maken


Er is maar 1 kaartautomaat. Werkte bij niemand. Ook conducteur van dd trein bij geweest. Hij zou gelijk een melding maken

Staat dat nou echt niet in een database bij jullie?? 


Bedankt voor de toelichting Irenebu. Ik heb het defect zojuist aangemeld.


Reageer