Kan keuzedag niet laden. Kaartautomaat defect station Vlissingen
Goedemorgen Irenebu en welkom bij de NS Community.
Ook ik ben benieuwd of je hebt kunnen achterhalen of het gebeurt op één kaartautomaat of bij meerdere. Kan je ook iets specifieker aangeven wat er misgaat? Ik zie in ieder geval nog geen interne melding hierover terug. Soms kan er ook een probleem zijn met de OV-chipkaart of het abonnement. Mocht je het gevoel hebben dat dit het geval is, dan kunnen mijn collega's van de Klantenservice dit verder voor je uitzoeken.
Er is maar 1 kaartautomaat. Werkte bij niemand. Ook conducteur van dd trein bij geweest. Hij zou gelijk een melding maken
Er is maar 1 kaartautomaat. Werkte bij niemand. Ook conducteur van dd trein bij geweest. Hij zou gelijk een melding maken
Staat dat nou echt niet in een database bij jullie??
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.