Kan factuur niet downloaden in Mijn NS; Ander klanten nr bij Abo | NS Community

Kan factuur niet downloaden in Mijn NS; Ander klanten nr bij Abo

  • 15 May 2023
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Betaal voor vriend Traject Abo; Abo staat onder ander klant nummer an Mijn NS. Kan factuur niet downloaden. Hoe kom ik aan de facturen en reisoverzicht.


2 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij zijn geen medewerkers van NS en hebben geen toegang tot klantgegevens.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Ben je ingelogd bij MijnNS via de website? Via de app kun je geen facturen raadplegen.

Reageer