Het duurd 5 dagen voordat ik mijn kaart in de mail krijg maar ik moet nu al reizen voor werk. Is het mogelijk om het Ns vrij reizen abbonnement te gebruiken voordat ik de kaart heb?
Om je abonnement te gebruiken dien je in en uit te checken met je OV-chipkaart.
Daarnaast is een abonnement pas geldig vanaf de ingangsdatum. Wanneer je een abonnement bestelt icm een nieuwe kaart is de eerst mogelijke ingangsdatum 7 dagen na besteldatum. In die 7 dagen heb je als het goed is je kaart in huis. Alleen wanneer je de kaart na de ingangsdatum nog niet in huis hebt (er kan wel eens vertraging zijn, zeker in deze tijd van het jaar), kun je met de voordelen van je abonnement reizen, maar dat moet dan wel via de NS klantenservice. Check dus even je ingangsdataum
Momo heeft het al perfect uitgelegd, maar ik voeg nog even een ding toe: TLS (De kaartleveraars) hebben recentelijk wat achterstand opgelopen, dit dient nu opgelost te zijn, maar je kaart kan hier nog net onder vallen. Indien dat het geval is, neem even contact op met onze klantenservice voor een tijdelijk alternatief!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.