beantwoord

kan je een abbonement eerder opzeggen?

  • 25 April 2024
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Ik heb begrepen dat als ik nu van Flex Basis naar een Weekend Vrij abbonement ga, dat ik dan in ieder geval één maand aan abonnementskosten moet betalen. Zelfs als ik het eerder zou opzeggen.

Maar wat gebeurt er nadat de eerste maand is verlopen, en ik na twee weken in de volgende maand mijn abonnement opzeg. Betaal ik dan de helft aan abonnementskosten?

En mocht dat zo zijn. Geldt dit ook terwijl er een actie gaande is voor weekend vrij abonnementen? Want ik zag dat je nu 2 maanden 25% korting krijgt als je dit abonnement afsluit. (€26,21 p.m.)

Want ik vroeg mij dus ook af of je die 25% korting krijgt zelfs als je maar voor anderhalve maand een abonnement zou nemen.

icon

Beste antwoord door Momo 25 April 2024, 23:06

Bekijk origineel

2 reacties

Deed ik mijn best om 'abonnement' juist te spellen in mijn beschrijving om vervolgens op te merken dat ik in de titel er een zooitje van maakte. (Ook in de rest van de beschrijving merk ik nu) Ugh.

Reputatie 7
Badge +3

Eerder opzeggen dan 1 maand kan niet, de mogelijkheid wordt niet gegeven.

Wanneer jena 2 weken in de nieuwe maand opzegt heb je eerst op de factuurdatum en begin van de nieuwe maand het volledige bedrag van een maand betaald en ontvang je bij opzegging op wijziging naar Flex Basis of ander Flex abonnement de rest van het vooruitbetaalde bedrag terug. Uiteindelijk betaal je dus per dag. Ook een korting wordt op deze manier verrekend.

Reageer