beantwoord

Kan je met keuzedag/dalvoordeelkaart na 16.00 overstappen op andere NS trein.

  • 24 April 2023
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Kan je met een keuzedag en dalvoordeelkaart na 16.00 overstappen op een andere NS trein zonder extra te betalen dat zou ik graag van u willen vernemen.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 24 April 2023, 19:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Laurentius,

Als je bij dezelfde vervoerder blijft (dus van NS naar NS), dan kan dat inderdaad, ook als je daarvoor uit- en weer in moet checken. (inchecken moet dan wil binnen 35 minuten na uitchecken gebeuren)

Als je van vervoerder wisselt, dan betaal je voor het nieuwe stuk het volle tarief.

 

EDIT: Bovenstaande geldt voor Keuzedagen en voor abonnementen op saldo. Aangezien je de tag ‘reizen op rekening’ hebt geplaatst nog even voor de volledigheid: Bij Flex-abonnementen (reizen op rekening) kun je ook van vervoerder wisselen in de spits, zonder dat het extra kost.

Reputatie 7
Badge +3

EDIT: Bovenstaande geldt voor Keuzedagen en voor abonnementen op saldo. Aangezien je de tag ‘reizen op rekening’ hebt geplaatst nog even voor de volledigheid: Bij Flex-abonnementen (reizen op rekening) kun je ook van vervoerder wisselen in de spits, zonder dat het extra kost.

Maar bij een Flex abonnement kun je geen Keuzedagen bestellen.

Reputatie 7
Badge +3

Daarom had ik het er in eerste instantie ook niet bij gezet. Maar toen zag ik de tag ‘reizen op rekening'. Misschien gaan ze met z'n tweeën op stap, de een op een keuzedag, de ander met Flex Dal Voordeel. Je weet het niet … 😉

Reputatie 7
Badge +3

Of misschien is die tag ten onrechte gebruikt. Inderdaad, je weet het niet.

Reageer