Kan mijn bewindvoerder abonnement voor mij afsluiten? | NS Community
beantwoord

Kan mijn bewindvoerder abonnement voor mij afsluiten?

  • 4 May 2023
  • 2 reacties
  • 501 Bekeken

Ik heb een bewindvoerder en heb daardoor 2 bankrekeningen. De een wordt beheerd door mijn bewindvoerder (beheerrekening) en de ander is mijn leefgeldrekening waar mijn huishoudgeld op wordt gestort. Kan mijn bewindvoerder via de klantenservice van NS een abonnement (Dal Voordeel) voor mij afsluiten met mijn beheerrekening? Dus waarbij het geld wordt geïncasseerd vanaf mijn beheerrekening? Belangrijk detail hierbij: mijn bewindvoerder kan met mijn beheerrekening geen iDeal-betaling verrichten om een abonnement af te sluiten. Kan hij desondanks toch via de klantenservice van NS (telefonisch) een abonnement voor mij afsluiten waarbij het rekeningnummer van de beheerrekening (telefonisch) wordt verstrekt aan de klantenservice?

Ik zie het antwoord graag tegemoet.

Mvg,

D050

icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 May 2023, 11:41

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen D050 en welkom bij de NS Community.

Ja, dat kan. Als jij onder bewind staat dan is het juist de bewindvoerder die zaken als een abonnement voor jou hoort te regelen. Om dat te mogen regelen moet er wel eerst een bewijs gestuurd worden van de bewindvoering. Jouw bewindvoerder kan hier meer informatie over opvragen bij onze Klantenservice. Zie deze pagina voor alle contactopties.

Dankjewel voor het antwoord Stijn!

Reageer