beantwoord

Kan mijn NS abonnement niet opzeggen

  • 28 August 2023
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

Ik wil mijn NS abonnement opzeggen, omdat ik per september gebruik kan maken van mijn studenten-ov. Nu krijg ik op de webpagina voortdurend de melding dat dit nu niet mogelijk is. Wat zijn mijn opties nu? Ik ben niet van plan te blijven betalen voor een abonnement wat ik niet nodig heb, omdat de technische zaken niet op order zijn bij de NS. 

icon

Beste antwoord door Robert B 28 August 2023, 20:53

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Er schijnt vandaag een storing te zijn in het abonnementen-systeem, dus probeer het morgen nog eens.

Anders via de Klantenservice (telefoon, chat, social media).

Ik wil graag mijn fietsenstalling abonnement opzeggen maar volgens de klantenservice is deze al sinds 2022 inactief. 
Dit klopt niet daar mij dochter het abonnement afgelopen jaar gewoon gebruikt heeft. Het abonnement zou in oktober verlopen. Ze heeft ook een sticker op haar fiets gehad met een waarschuwing. We hebben de fiets inmiddels thuis maar het abonnement blijkt nu ineens doorlopend te zijn. Maar is dus niet terug te vinden bij de klantenservice. Wat nu ?

Reputatie 6
Badge +2

Hey Anoukbezemer1978 en welkom bij de NS Community! 

Als je weet dat het abonnement doorlopend is, vermoed ik dat je onlangs bericht hebt ontvangen van het abonnement. In de e-mail of brief staat jouw klantnummer en eventueel nog een referentienummer. Met die gegevens zou ik dan toch nog even opnieuw contact opnemen met onze klantenservice. Zo moet het abonnement wel te vinden en te beëindigen zijn.

Reageer