Al eerder heb ik melding gedaan, dat ondanks ik inmiddels vele malen mijn Flex kaart heb opgezegd, zowel via de website N.S., via chats, via 4 telefoongesprekken, de N.S. gewoon vol houdt dat ik de NS nog steeds geld schuldig ben, want nergens staat bij N.S. vermeldt dat deze is opgezegd. Net nog even mijn chat bericht gelezen, dat ik op 21 april 2022 dit abonnement opzeg. Dan wordt mij via de chat gevraagd, om het kaart nummer, mijn naam, mijn geboortedatum, mijn postcode enz. Braaf dit alles opgegeven, maar dit had geen enkel effect. De N.S. blijft automatisch toch het maandbedrag van mijn rekening afhalen. Ieder telefoontje die ik pleeg met de N.S. krijg ik te horen, dat het abonnement is opgezegd, en dat ik mij geen zorgen hoeft te maken. Twee dreigbrieven ontvangen , een via mijn mail, de andere naar mijn huisadres in Nederland. Er wordt gedreigd dat bij niet betalen van € 5,10 er een incasso bureau wordt ingeschakeld en dat mijn abonnement wordt geblokkeerd. Nu dit laatste klinkt mij als muziek in de oren, dan krijg ik het toch nog na lang proberen voor elkaar dat mijn Flex abonnement wordt beëindigd. Als ik dan opmerk dat ik 4 keer vanuit Portugal ( ik verblijf daar momenteel )heb gebeld met de N.S en dit mij ruim € 31, 00 heeft gekocht, is het antwoordt dat alle telefoontje via 030 7515155 gratis zijn ook van uit Portugal. Dit bedrag is zo hoog opgelopen, omdat ik zeker ieder telefoontje eerst 25 minuten in de wacht werd gezet. Op mijn Portugese telefoonrekening kan ik precies zien, hoe lang ik heb gebeld en de kosten hiervan. Morgenochtend zal ik een brief naar de Directie sturen, om mijn ervaring met de N.S. zwart op wit te vermelden. Tevens zal ik een schadevergoeding eisen van € 50,--. Mede door al het tijdverlies die deze slechte service met zich mee heeft gebracht. De treinreis van Utrecht-Eindhoven heb ik steeds moeten staan., Ik ben niet verder gekomen dan de ruime bij de uitgang .Stond helemaal ingeklemd tussen mensen en koffers. Ook heb ik de moeite genomen, om alle antwoorden van de N.S. die ik heb ontvangen na mijn opzeggingen door gestuurd naar info@email.ns.nl. geen enkel antwoordt. Kortom een grotere puinhoop is volgens mij niet mogelijk. Ik hoop dat de meeste mensen een betere ervaring hebben? Vroeger heb ik voor mijn werk, jarenlang zowat het hele land met de trein gereisd. Ik kan mij geen slechte ervaring herinneren. Ik zal jullie het antwoordt van de directie meedelen. Groeten Yvonne Koster.
Kan na 4 maanden nog steeds niet mijn NS Flex kaart opzeggen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.