De eerste keer, dat ik de bestelling plaatste was dat op een oude Ipad. Die reageerde niet bij het invoeren van de signeercode. Vervolgens heb ik het via mijn telefoon geprobeerd, dan kan de betalingsapplicatie van de Rabobank niet worden geopend. Ik krijg dan de melding, dat er nog een open bestelling voor hetzelfde product is. Tot slot heb ik via mijn computer geprobeerd dan krijg ik dezelfde melding. Het gaat om een jaarabonnement voor een bewaakte fietsenstalling, deze is verlopen. Toen ik het abonnement voor mijn zoon afsloot heb ik deze in de fietsenstalling zelf betaald. We zijn al bij de fietsenstalling geweest en zij zeiden dat we het digitaal moesten verlengen. Dit lukt me zo dus niet. Wat nu?
Antwoord
Kan niet betalen, krijg de meldingEr is nog een open bestelling voor hetzelfde product
Beste antwoord door marv87
Het makkelijkste is wachten. Iedere nacht worden de openstaande bestellingen opgeschoond en kan je morgen een nieuwe poging doen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.