Om een of andere reden lukt het me niet om een OV fiets abonnement aan mijn OV-chip kaart toe te voegen. Om dit te doen volg ik de volgende link:
Zo werkt de OV-fiets | Klantenservice | NS
Ik klik op: Gratis OV-fietsabbonement
Dan klik ik in de webshop op "Verder naar bestellen”.
Dan kom ik op een pagina genaamd "Even checken” en wordt mij gevraagd (opnieuw) in te loggen. Het maakt niet uit of ik wel of niet was ingelogd, ik kom altijd op deze pagina.
Als ik dan op de Inloggen knop duw, kom ik in een soort loop terecht waar ik niet meer uitkom en ik dus het fiets abonnement niet op mijn kaart krijg.
Ik heb de volgende dingen geprobeerd om hier om heen te werken:
- Andere browser, maakte geen verschil; ik kwam in dezelfde loop.
- Geen gebruik maken van de link, maar direct vanuit mijn profiel naar producten. Ook geen verschil, hier kwam ik ook weer in deze loop terecht.
Wat gaat hier mis? Ik heb eerder contact gehad met de NS omdat mijn reishistorie niet goed wordt weergeven. Ik heb het idee dat mijn kaart of de instellingen achter mijn kaart niet kloppen.
Graag hulp.