Kan rekening niet betalen | NS Community
beantwoord

Kan rekening niet betalen

  • 13 May 2022
  • 5 reacties
  • 894 Bekeken

Halo, ik kan facturnummer 420006159333 voor deze maand niet betalen omdat er onvoldoende saldo op mijn rekening staat. Aangezien het geld echter op de 25e van deze maand op mijn rekening wordt gestort, verzoek ik dit keer het factuurbedrag op 25 mei af te schrijven.

Met vreindelijk groeten,

 

Osman Dogan

icon

Beste antwoord door Tochjo 13 May 2022, 08:13

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

De factuurdatum kan niet gewijzigd worden.

Als de incasso mislukt, omdat er te weinig geld op de rekening staat, dan krijgt u van NS instructies over hoe u het bedrag handmatig kunt overmaken. Daar hebt u dan enige weken de tijd voor, dus dat kunt u dan doen nadat u uw salaris eind mei hebt ontvangen.

Hoi. Sorry maar ik zou zeggen dat we in 2023 leven. En de technologie is geavanceerd. Met een simpele klik kunnen wij de incassodag bewerken. Waarom niet met ns. Een fijne dag verder

Wellicht bestaat er een mogelijkheid voor een regeling of iets dergelijks, maar daarvoor dien je altijd contact op te nemen met onze klantenservice

Reputatie 7

Hoi. Sorry maar ik zou zeggen dat we in 2023 leven. En de technologie is geavanceerd. Met een simpele klik kunnen wij de incassodag bewerken. Waarom niet met ns. Een fijne dag verder

Het zal technisch vast mogelijk zijn maar als je dat gaat doen is het eind zoek en wil iedereen uitstellen, schuiven en aanpassen zoals het hem of haar uitkomt. Daar kan een bedrijf natuurlijk niet aan beginnen.

Hoi. Sorry maar ik zou zeggen dat we in 2023 leven. En de technologie is geavanceerd. Met een simpele klik kunnen wij de incassodag bewerken. Waarom niet met ns. Een fijne dag verder

Het is juist niet de bedoeling om betalingen maar te kunnen uitstellen. NS is geen gratis kredietinstelling, ze moet haar eigen personeel ook op tijd betalen.

Toen u NS Flex afsloot bent u er zelf mee akkoord gegaan dat u maandelijks op de incassodatum betaalt en niet later.

Reageer