Keuze dag kan niet gebruikt worden | NS Community
beantwoord

Keuze dag kan niet gebruikt worden

  • 20 May 2023
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Op mijn oude pas **** geldig tot 26.04.23. Hierop staat nog één keuzedag. Heb inmiddels het saldo van deze kaart terug gekregen. Maar de keuzedag blijft nu ongebruikt omdat ik de kaart niet meer kan gebruiken. Is het mogelijk deze keuzedag over te schrijven op mijn nieuwe kaart???

nr. ****. Bedankt vast voor uw reactie

icon

Beste antwoord door MoDe 20 May 2023, 09:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Wij zijn een reizigersforum waarbij reizigers andere reizigers helpen. U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155. Denkbaar is dat u een keuzedag krijgt in de vorm van een e-ticket.

Reputatie 7
Badge +3

Je had de keuzedag al opgehaald en op de kaart gezet?

Neem dan telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Een keuzedag kan niet teruggezet worden op een kaart, wel kun je een coupon krijgen voor een vervangende keuzedag. Was de keuzedag nog niet opgehaald, dan kun je deze bij de automaat op de nieuwe kaart zetten, mits de abonnementen gekoppeld zijn aan de nieuwe kaart.

Hallo bedankt allemaal voor de reactie. Had in totaal 4x contact gehad met de NS. Twee keer met de robot, die de vraag niet snapte. Twee keer met een medewerker, die beide keren de verbinding verbrak. Dus vandaar dat ik deze mogelijkheid heb gebruikt. Nogmaals bedankt

Reageer