Skip to main content
Antwoord

Keuze dag kan niet gebruikt worden

  • May 20, 2023
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Op mijn oude pas **** geldig tot 26.04.23. Hierop staat nog één keuzedag. Heb inmiddels het saldo van deze kaart terug gekregen. Maar de keuzedag blijft nu ongebruikt omdat ik de kaart niet meer kan gebruiken. Is het mogelijk deze keuzedag over te schrijven op mijn nieuwe kaart???

nr. ****. Bedankt vast voor uw reactie

Beste antwoord door MoDe

Je had de keuzedag al opgehaald en op de kaart gezet?

Neem dan telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Een keuzedag kan niet teruggezet worden op een kaart, wel kun je een coupon krijgen voor een vervangende keuzedag. Was de keuzedag nog niet opgehaald, dan kun je deze bij de automaat op de nieuwe kaart zetten, mits de abonnementen gekoppeld zijn aan de nieuwe kaart.

3 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • May 20, 2023

Wij zijn een reizigersforum waarbij reizigers andere reizigers helpen. U kunt het beste contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155. Denkbaar is dat u een keuzedag krijgt in de vorm van een e-ticket.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • May 20, 2023

Je had de keuzedag al opgehaald en op de kaart gezet?

Neem dan telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Een keuzedag kan niet teruggezet worden op een kaart, wel kun je een coupon krijgen voor een vervangende keuzedag. Was de keuzedag nog niet opgehaald, dan kun je deze bij de automaat op de nieuwe kaart zetten, mits de abonnementen gekoppeld zijn aan de nieuwe kaart.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • May 22, 2023

Hallo bedankt allemaal voor de reactie. Had in totaal 4x contact gehad met de NS. Twee keer met de robot, die de vraag niet snapte. Twee keer met een medewerker, die beide keren de verbinding verbrak. Dus vandaar dat ik deze mogelijkheid heb gebruikt. Nogmaals bedankt