Keuze dagen

  • 6 December 2022
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Als ik inlog bij mijn eigen NS account, staat er bij mijn keuzedagen dat dit geld TOT EN MET de laatste dag van de maand. IK wil dus de laatste dag van de maand op mijn keuze dag, die klaar stond reizen,  blijkt die keuze dag er niet meer op te staan. Moet ik dus mijn volgende keuze dag gebruiken. Na telefonisch contact blijkt dat die keuze dagen te gaan TOT en niet TOT EN MET. Na het telefonisch contact krijg ik een mail dat mijn volgende keuze dag klaar staat, wacht schets mijn verbazing, er staat TOT EN MET. Dit klopt dus niet. Dit vraagt aanpassing, het is TOT EN MET of TOT????


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het is tot met, dat staat er duidelijk. Neem opnieuw contact op met de klantenservice. Laat niet een keuzedag terugzetten, dat kan niet en je loopt het risico dat je er nog een kwijt bent. (Mijn ervaring) vraag een code voor een vervangende keuzedag.

Voor een volgende keer kun je het beste de keuzedag eerder op de kaart laden dan wachten tot de laatste dag.

Reputatie 7
Badge +3

En NS, los dit nou gewoon eens een keer op! Alweer de zoveelste melding hierover. Tot en met is tot en met!

Reputatie 7
Badge +4

Bedenk dat de code voor een vervangende keuzedag een e-ticket is met minder rechten dan een gewone keuzedag. Met de vervangende kaart mag u zich tijdens de spits niet in de trein bevinden en dat is ongunstig. Reis op zaterdag of zondag als u deze kaart krijgt.

Reputatie 7
Badge +1

En NS, los dit nou gewoon eens een keer op! Alweer de zoveelste melding hierover. Tot en met is tot en met!

 

NS doet graag aan werkverschaffing en lost dit soort topics maar niet op. Ook de € 10,00 kosten bij wijziging van een flex-abonnement was zoiets dat maanden lang fout heeft gestaan. 

 

Zo hou je de klantenservice wel lekker aan het werk natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +1

Zoals zo vaak zie je het net weer verkeerd-het is geen werkverschaffing, het is verkeerd bezuinigen op veelal behoorlijk hoge kosten voor terzakekundig IT-als dat al te vinden is dat zich in die zomppoel van voor die nerds totaal niet interessante of hip-kekke spoorse zaken.

Badge +3

NS doet graag aan werkverschaffing en lost dit soort topics maar niet op. Ook de € 10,00 kosten bij wijziging van een flex-abonnement was zoiets dat maanden lang fout heeft gestaan.

Nog steeds, die melding blijft gewoon staan tot de stap nadat je ingelogd bent en een bestaande kaart gekozen hebt waar al NS Flex op staat.

Op zich wel logisch, maar verwarrend is het wel want iemand die tijdelijk een Dal Voordeel (€ 5,10 per maand) wil pauzeren en Flex Basis kiest gaat daar natuurlijk geen € 10,00 aan kosten voor betalen.

Reageer